Trakuş kampına bu sefer katılacağım diye yola çıktım ancak kamp alanına ulaşmak ve kamp ateşinde dostlarla sohbet kısmet olmadı ,ama arazide karşılaştığım arkadaşlarla sohbet güzeldi. Anlaşılan yine çok keyifli geçen bir kamp oldu .
Bu güzellikte kampın kenarında kıyısında karşıma çıkanlardan
tüm dostlara selam ve saygılarımla