Fotoğraf çok güzel İsmail abi. Gerek kompozisyon, gerek renklerin uyumu, gerek nadiratın netliği, hepsine bakınca bu fotoğrafın bu kadar beğeni almaması sitenin genel bir problemi olduğunu gösteriyor. Bu problemler yüzünden siteye bir kaç senedir artık fotoğraf koymayı bıraktığım da buraya not düşmek isterim. Tekrar emeğine sağlık.