Sorkun köyünden yukarıya ormana doğru çıktık. Yolun bittiği yerde durup etrafa baktık. Çok fazla sahipsiz köpek olduğundan arabadan inemedik. Sonra biraz uzaktan bu kuşu gördük. Biraz durup uçup gitti.