İstanbul, Sultanbeyli Aydos ormanlarının en yüksek noktasına çıktığımızda gördük, çok hızla yükseldi ve çok temiz bir fotoğrafını yakalayamadım maalesef, ama göçteki bir yırtıcıyı kaydettiğim için sevindim...