Bu gün çok değerli Arkadaşlarım Semra&Mustafa Özcan ile birlikte Aydos ormanlarında zirveye tırmandık. 500 metrenin üzerinde, izlenmesine doyum olmayan güzel manzara ve temiz havayı ciğerlerimize doldururken gördük güzelliği, yaklaşık 30 metre ileride otların arasından boynunu uzattı, sonra açığa çıktı, o esnada hemen yanımızda motor sesi duyduk, bölgeyi kontrol eden çok değerli motorsikletli genç polis Kardeşlerimiz hemen durdular ve aman , sizin fotoğraf çekiminizi engellemedik değilmi dediler ve motorlarını durdurular. Sonra 7 kişi müthiş mucizeyi hepbirlikte izledik, anne sülün beş yavrusunu kontrollu bir şekilde karşıya geçirdi önümüzde, inanılmaz keyifliydi mini minilerin annelerini izleyerek yeşillik bölgeden, yaklaşık 8 metrelik toprak alanı katederek hızla diğer yeşillik alana geçişleri... Ve daha sonraki zaman diliminde pırıl pırıl gençler ile kısa sohbetimizde çok keyifliydi...