Kahramanmaraş\'taki ilk karen hayırlı olsun. Burada yaşasaydın, seninle çok güzel araziler yapardık ama biraz da aç kalırdık herhalde:-)) Mekanı görünce dünyanı unuttun :-))) Fotoğrafına yorum yapacak sözüm yok, her zamanki gibi harika olmuş. Tekrar bekleriz, bu sefer dağlara doğru...