Yılların gözlemlerine ve tecrübesine göre, iyi bir kuş fotoğrafı için sen kuşa değil, kuş sana yaklaşacak diyebilirim. Bu sefer de öyle oldu. Köy yolundan geçerken tarlalar arasına inen bir Bağırtlak için gittiğimiz noktada aracın içindeydik. Önce geçen hafta bir karesini yüklediğim Kum Kekliği ve eşi geldi. Kendi kendine toprak tepeciğinin üzerine çıkıp erkek poz verdi demiştim. Daha onlar yeni gelmişken, tepemizde bu Büyük Kızkuşu ve eşi uçmaya başladı. Çok geçmeden anladık ki orada iki tane civcivi varmış. Fazla rahatsız etmeden fotoğrafları çekip uzaklaştık. Teşekkürler Adem Demir ve Fahri Tunç.