Hafta sonu Bolu da akbaba istasyonundaydık.Gayet temiz iyi planlanmış güzel bir organizasyon.Emeği geçen herkesin eline emeğine sağlık.Özellikle orada görevli olan kişinin eskidende tanıdığım Mehmet Ali bey olduğuna çok sevindim.