Aynen Serdar 3 günlük Bolu gezisinden tek kertiğimiz bu sevimli Çıvgın oldu...Paçalı gözükmedi,Karaağaçkakan ses vermedi,lokantada akbabalar ve kartallar 450kg lık et kemik sakatattan oluşan menüyü beğnmeyip yere inmediler...Yani olmamamsı gereken her şey oldu...Neyse bir daha ki sefere artık...