Bir illüzyonun içinde hissettim kendimi Ilgın gölüne vardığımda.
Heidi\ nin oynayıp zıpladığı çayırlar gibiydi.
Son gittiğimde (28-08-2025) gölde tahmini 100-300m³ su kalmış.
Ama her yer çayır, çimen, yeşillik olmuş. Göl zemininde kalan son nem ile inanılmaz bir yeşillenme olmuş. 1-2 aya kadar o nem kalıntıları da bitince tamamen çöl olacak.
\"Vahşi sulama\" başlığına sığınıp, en savunmasız sınıf olan çiftçilere suçu bırakmak en kolayı.
O insanlar da -pek çok sınıf gibi- maalesef sadece hayatta kalmaya çalışıyorlar.
Artık kuruma sırası Beyşehir Gölünde.
Orada da ilk alarm olan kayıkların çamura saplanması görüntüleri oluştu.
Son gölümüz de yok olma eğrisinde yokuş aşağı gitmeye başladı.