Ben, arkadaşım Abbas Murat ve bize rehberlik eden Mustafa(Çulcuoğlu) abi ile birlikte Birecik\'teki çay bahçesinde Çizgili İshakkuşu ararken sonunda genç bir bireyi bulmayı başardık. Fotoğraflamak için başımızı yukarı kaldırdığımızda ise gökyüzünde küçük parlak bir yırtıcı dikkatimizi çekti, ve işte bu güzel kuşla karşılaştık :) Zaten aradığımız bir tür olduğundan arazide tanımladık ve bize tanıdığı kısa sürede çekmeye çalıştık, fakat maalesef Mustafa abinin yanında kamerası yoktu. Bu sebepten trakus kullanıcısı olmadığım hâlde Mustafa abinin isteğiyle ve desteğiyle üyelik açıp fotoğrafı kayıt değerinde yüklemeye karar verdim. Herkese selamlar🙋♂️