Kuşun Antalya da varlığından haber alınca plan yapıp yola koyulduk. Ertesi gün alana vardığımızda iki birey olarak alandalardı. Oldukça toleranslı davrandılar. Büyük kum kuşuna doyduk. Yolları açık olsun.
Antalya Kuş Gözlem Topluluğu üyelerinden Ali ve Bahadır Bey\'e teşekkür borcumu burada odemek isterim.
Yol arkadaşlarım Dursun Bal ve Musa Dikmenli\'ye kıymetli yol arkadaşlıkları için pek müteşekkirim.
Kuşlarla dolu sağlıklı günlerimiz olsun.