Bu güzelliği görebilmek için çok yükseklere çıkmak gerekiyor. Ben Aladağlarda Demirkazık Tepesine paralel tepelerden birine çıkmıştım. Arabam yolda yumuşak zemin ve aşırı dik topografiden ilerleyemedi. İki kişiydik. Arabayı bırakıp yürüyerek çıktık zirveye. Hedefte başta urkeklik ve bu tür vardı. Ama etrafta alamecekler, kar serçeleri, kırmızı ve sarıgagalı kargalar da oldukça boldu. En olmadık yerde aniden önüme bir sürüden ayrılmış bir kurt çıktı. 5 metreden göz göze geldik. Son anda uçuruma doğru kaçtı sağ olsun. Yoksa elimdeki makineden başka kendimi koruyacak hiç bişey yoktu yanımda ve zaten soğuktan tir tir titriyordum. içim çözülmüştü. Ur kekliğin sesini de ilk defa orada duydum ve çok uzaktan havada görebildim. Netleyemedim.