Maltepede sevgili Adaşım MustafaÖzcan ile banka oturduk, sevimli geldi; karşımızdaki Ağacın önce dallarında dolaştı, sonrada yere indi, poz verdi... Şanslıydık bu gün.
Değerli ZaferK Hocamız haklı; yanılgı ile acaba Kamışçın mı yazmıştım, düzeltiyorum.