Urfa turumuzun en heyecanlı anlarıydı...
En az üç birey olarak alandaydılar. Onları izleme ve tanıma fırsatı da bulduk. Etkilendim. Bütün kuş severlerin görmesini isterim.
Yol arkadaşlarım Musa Dikmenli\'ye, Dursun Bal\'a ve pek kıymetli destekleriyle bu gezimize değer katan Ahmet Ve Adem Demir\'e teşekkür ederim.
Kuşlarla dolu, sağlıklı günlerimiz olsun.