Denizciler sulak alanı / İskenderun/Hatay
Yazın kuruyan kışın yağmur sularıyla yeniden akan küçük bir dere. Maalesef bu dereye de Denizciler mahallesinin lağım atıkları dökülüyor. Hayvanların yaşam alanı olan temiz su içerisine şehir lağım atıklarını akıtmak nasıl bir çevre düzen ve yönetim şekli anlamıyorum. Kokudan ve zemindeki pis sudan dolayı alanda 1 saat durup fotoğraf çekmek o kadar zor bir durumken hayvanlar bu bölgede ve su içinde yaşamaya çalışıyor. Yaban hayatı fotoğrafçılığına başladıktan sonra Hatay\ da sulak alanların ve ormanların nasıl tahrip edildiğine yakından şahit oldum. Huzur bulmak için doğaya çıkıp daha çok huzursuz ve mutsuz bir şekilde eve dönmektense bazen evden doğaya çocukluğumun geçtiği ormanlara sulak alanlara gidesim gelmiyor.