Beğenen , beğenmeyen; yorum yapan, yapmayan tüm dostlara selam ve sevgilerimle.
Not:1- Bu güzel tür 300. türüm oldu ve 300\'ler kulübüne girmiş oldum.
2- Adana\'ya yapmış olduğum kısa ziyarette yardımları ve arazi arkadaşlıkları için Mustafa Arık\'a (avşarbey ) ; Ulaş Karan Hocama ( baraccuda) sonsuz teşekkürler.