Alanda o kadar çok yengeç yavrusu var ki onlara basmadan yürümek imkansız... Zaten kuşun alanda olma ve bu kadar uzun süre kalma nedeni bu. Çılgınlar gibi besleniyor. Keyfi yerinde.
Yine de şaşırmamak elde değil . Tek bir birey kuşun uzak kuzeylerden gelip Fethiye kıyılarında en fazla 50 m lik bir kıyı şeridinde zaman geçirmesi, izahı zor bir durum...
Onu izlemek çok öğretici ve keyifliydi. Zaten her turun sonunda 5 m kadar yaklaşıyor, deklanşör sesini anlamaya çalışıyor ve yine koşar adımlarla geri dönüyor. Hep bir telaş içinde.
Ben daha büyük bir kuş bekliyordum. Dere düdükçünü kadar...
Sağlıklı, kuşlarla dolu günlerimiz olsun.