Ağaçkakanları dikey olarak kadraja sığdırmak hep zorlayıcı oluyor. Zoom lensimi en çok böyle durumlarda seviyorum. Bu fotoğrafta bence dikey olarak biraz daha boşluk olabilseydi harika olurdu. (Tabi böyle kadraj tercih edenlere de birşey diyemem.) Bu şekilde de kuş, poz, fon ve tüneğiyle çok güzel olmuş. Elinize sağlık Ercan Bey.