Göç zamanı bizdeki bizdeki söğütbülbülleri gibi her yerdeler ama çok hareketliler ve koyu yaprakların arasından pek çıkmıyorlar...Söğütbülbülüne göre daha iri sesi daha kısa ve tiz.
Aynı kuşun bir diğer karesini fotoforuma yükledi;
https://www.trakus.org/kods_bird/uye/?fsx=2fsdl47@d&idx=340926