Didim\'den sonra Tavşancıl için Bafa Gölüne\'ne geçtim. Ancak günün ilerleyen saati de düşünüldüğünde, Tavşancıl göremedim.
Öğle saatlerinde Gediz Deltası\'ndan Çöl Kuyrukkakanı haberi geldi. Dönüş yolum üzerinde olduğundan, hızlıca yola koyuldum.
Erdem Bey\'in verdiği mükemmel tarifle alana gönül rahatlığı ile ulaştım ve aramaya başladım. Çok geçmeden bana başka bir fotoğrafçı katıldı ve şansıma bir gün önce Erdem Bey ile kuşu görüntüleyen Alphan Bey gelmişti.
Böylece geniş alanda, doğru lokasyona odaklanma şansım oldu.
Alphan Bey ile bir tur yapıp kayıtlarımızı aldık. Ben ikinci bir tur daha yapmak amacıyla alanda kaldım. Etrafta Kuyrukkakan yoğunluğu olsa da doğru kayaya odaklanınca, türümüzü asker gibi nöbet tutar halde buldum.
Günün en son ışıklarına kadar, uzun uzun poz vermekten çekinmedi. Bu arada alana gelen Ömer Bey de kuşun kaydını almış oldu.
Erdem Bey ile Alphan Bey\'e destekleri için teşekkürlerimle...