Bu günden değil maalesef...Üçüncü defa gördüğüm yerden.Taşburun Balıkçı Limanına daha yakın bölgede beklemiştim ve saat 10 civarı geçiş yaptı.İzleyen ve yorumlayan arkadaşlara selamlarımla...