Teşekkür ederim Adem Abi. O yıl şahlarla epey karşılaşmıştım. Ama belki de o günlerin en güzeli senin de olduğun ve bu fotoğrafı çektiğim gündü. Aksiyon ve popülasyon açısından o kadarını o günden önce veya sonra yaşamadım. Hatta öyle ki seninle ayrıldıktan 1dk sonra bir tarladaki bir ağaç üzerinde bir erişkin şah çekmiştim yoldan geçerken. :) Sonraki yıllarda çok nadiren görebildim şahları. Umarım bir yerlerde yaşamaya devam ediyorlardır...