Kastabala sulak alanı / Osmaniye
Sabah kıyıda Suçulluklarını görüntülemek için kamufle olmuşken karşı sazlıkların kenarında zıplayan şu güzelliği fark ettim. Öğleden sonra tekrar gidip beslendiği açıklığın yanına çamurun içine kamufle olup 3 saat boyunca bekledim. O kadar temkinli besleniyor ki özellikle otların ve sazlıkların arasında geziniyordu. Açıklığa çıkmayacak diye umudumu kesmişken aniden gelip şu küçücük tepeciğe zıpladı. Tepeden tırnağa çok pis kokan balçık ve çamura batsam da benim için bu kare sabırla beklemenin meyvesi oldu.
İzleyen ve beğenip yorumlayan herkese çok teşekkür ederim.