Gayrak yaylası , İskenderun/Hatay
Yaylalarımıza yeni gelmiş ama avcılardan kaçacak delik arayan, yaşamak için beslenme çabasında olan, beni fark etmesine rağmen zarar vermeyeceğimi anlayıp, otların arasından başını kaldırıp, göğsündeki kalplerle bana bolca pozlar veren, güzeller güzeli bir kuş. Bu kuşun göğsünde kalpler olduğunu ilk kez fark ettim. Ulu Yaradan böyle güzellikler yaratmış fotoğraflayıp ölümsüzleştirmek varken neden öldürmek. Deklanşöre basmanın tetiğe basmaktan daha vicdanlı, daha huzurlu bir yaşam olduğunu, umarın bir gün bütün avcılar anlar...
İzleyen herkese çok teşekkür ederim.
Saygılarımla.