Gayrak yaylası, İskenderun/Hatay Mantar için ormana indiğim sırada aniden üzerimden geçti. 500 mm lens takılı olsaydı belki de bu kareyi çekemezdim. Gerçekten doğa sürprizlerle dolu. Herkese iyi seyirler dilerim.