Çok teşekkürler Hüseyin bey, sizin de gökte ararken yakınınızda bulmanıza sevindim, gerçekten çok sevimli kuşlar.
Ben de bir iş için Düzce\ ye gitmiştim, vaktim olmayacaktı ama yine de ne olur ne olmaz diye ekipmanımı götürmüştüm, iyi ki götürmüşüm, selamlar, saygılar,