Orijinal 5D ile en ışıksız günlerde bile karanlık çıkmış bir karem neredeyse yok, AFsi de çok hızlıydı, şimdiki gövdeler hesapta görüntü daha net, AF daha hızlı ama gerçekte Mega pixel büyüdükçe sorunlar da büyüyor, sensörler daha az ışık alıyor, çekim anında titremelere karşı çok daha dikkatli olmak lazım vs. Elinize sağlık Metin bey, çok güzel olmuş,