Çok teşekkürler Engin hocam. Aslında çoğu aksiyon denemelerimde diyaframı biraz kısıyorum. Özellikle aksiyon çekerken F5.6\ da kuşu net yakalama ihtimali kısık diyaframa göre daha düşük bence. Burada da mesela F7.1\ de çeksem muhtemelen daha net ve detaylı bir kare olurdu. Işık ve arka plan müsaitmiş. İleride muhtemelen bu lensi değiştireceğim. Umduğum lens (300-600mm f4-5.6) olmazsa 100-500 düşünüyorum. Amacım aynasız bir lens almak. Adaptörle lens kullanmanın bazı sorunları var. Gerçi bu şekilde bile bence bu lens (EF100-400 is 2) 90D ile birlikte kullandığımdan daha iyi performans veriyor R7 ile kullanırken. :)