haklısın Kenan, malesef doğasever geçinen ama bizzat doğaya zarar vermekten çekinmeyenler çıkabiliyor, çözümü yok ve inatla doğaya sarılmak , korumak, gerekirse paylaşmamak gerekiyor, buna da saygı duymak lazım
Emeklerine sağlık, nefis kare, selamlar