Atatürk Arberotumu\'ndaki hemcinsleriyle o kadar güzel bağ kurmuştum ki elimden beslenmişlerdi. Ancak daha şehiriçi olanlar biraz daha yabani herhalde :)
Yaşadığım sitede her sabah 3 ayrı noktadan duyduğum bu muhteşem kızıllığın bir tanesini zor da olsa fotoğraflayabildim.
Tanıştırayım efendim:
Kış Komşum Kızıl :)