Buraya ilk paylaşım olarak en beğendiğim kuş olan Flamingo ile başlamak istedim. Kuş fotoğrafçılığını bana sevdiren ve öğreten Mehmet Tığdemir (abem ) hocama teşekkürler. Yer Isparta /Eğirdir/Barla kışın soğuğuna aldırmadan kafaları suyun içinde yemek aramaları.Gecenin soğuk oluşunu üzerlerindeki buzlardan belliydi.