Tür ayrımcılığı yapmak istemem lakin, bazı canlılar vardır dünya üzerinde, ayrı bir kıymetlidir bulundukları yer içinde.
Bu güzellik de onlardan biri. Keşfedilişinin ardından nesli tükendi zannedilmesi ve tekrardan yaşadıklarının öğrenilmesiyle Türkiye kuş camiasının ve hatta tüm Batı Palearktiğin gerçek bir efsanesidir bu canlı.
Türün tekrar bulunuşunun hikayesini merak edenler için:
https://www.trakus.org/kods_bird/trakusdergi01/2009_3_exx/mobile/index.html#p=1
Şimdiden herkesin yeni yılını kutlar, mutlu, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı olduğunuz bir 2026 yılı geçirmenizi dilerim.
Adem Akbıyık ve Musa Dikmenli\'ye sevgilerle...
İyi seyirler.