Tekrar merhaba ve tekrar gönülden kutluyorum değerli Kardeşimi. Çok uzun uzun yazdım ve fakat sadece tek kelimelik yorumum gelmiş, altına cevap yazıldığı için de; silip yenilemek yerine yeniden yazmaya karar verdim. Sevgili Arkadaşımız Kaptan Selçuk ile sohbetimizde neden kuş fotoğrafçılığına girmiyorsun ısrarlarımız ile, çok değil dört sene öncesi, ilk defa Riva\'da arı kuşlarını izlemen için tarif ettiğimiz bölgeye gittiğinde, klasik yapın, uykuya daldığında, yakaladığı arı kuşu pençelerinde aracına çarpan atmacanın seni uyandırmasıyla gözgöze geldiğinde eline aldığın ekipmanın ile kuş fotoğrafçılığı serüvenin başladı, pençelerinde arı kuşu ile sana dik dik bakan atmaca ilk fotoğrafın olarak başlayan kuş fotoğrafçılığında çok hızlı mesafe katettin. Tüm müşgülpesentlik ve de tembelliğine rağmen hava şartları ya da yorgunluk filan dinlemeden haber alır almaz koşuyor ve de çok güzel kareler yakalıyorsun, o kocaman gövden ile kaburgalarını kırmak dahil olmak üzere; üzerine yaylım ateş açılsa yapmayacağın hareketler ile yerlere yatıyorsun, ne diyeyim, iyi bir kuş gözlem ve fotoğrafçısı oldun... Bu çok güzel ve özel fotoğrafını Ülkemizin en saygın ve ciddi sitesinde paylaşmış olmana da çok sevindim. Kutluyorum. İçten iyi dileklerim sevgilerimle. Mecburen sildim cevap verdiğin ilk yorumumu, üst üste yorum yapılamadığı için. Ama düşündüklerimi de paylaşma isteğim ağır bastı, lütfen kusura bakma.