Balıkesirden yola çıktığımda aradı arkadaşlarım, Ağbi Maltepe de Sakarca... Alp yere yatmış; gözünün retinasını çekiyor... Yoldayım ancak iki saat sonra oradayım, sonuçta feribot kalkış saatim belli. Feribota yaklaşırken bir telefon daha, Ağbi Fiyu çifti Beltur cafe yanında ki derede... Pendikten Maltepeye 15 dakikada geldim, köprü altına parkettim. Koşup karşıya geçtim, hemen derenin yanına geldiğimde sevgili Can Karayel Kardeşim Ağbi köprünün altındalar diye seslendi... Kertik tamam, ne yazık ki karanlığın içindeler ama bol artı pozlama ile kayıtlarını aldım. Çılgınca besleniyorlardı, artık yarın için daha iyi ışıkta diyerekten, sakarca da nasıl olsa kayıtlarımda var diyerek araca döndüm, eve devam... Arkadaşlarıma; sevgili Alp Akbostancı, Mustafa Özcan ve gğzellikleri anında görmemi sağlayan Can Karayel\'e çok teşekkürler..