X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Fiyu

Fiyu >> Eurasian Wigeon >> Mareca penelope

Balıkesirden yola çıktığımda aradı arkadaşlarım, Ağbi Maltepe de Sakarca... Alp yere yatmış; gözünün retinasını çekiyor... Yoldayım ancak iki saat sonra oradayım, sonuçta feribot kalkış saatim belli. Feribota yaklaşırken bir telefon daha, Ağbi Fiyu çifti Beltur cafe yanında ki derede... Pendikten Maltepeye 15 dakikada geldim, köprü altına parkettim. Koşup karşıya geçtim, hemen derenin yanına geldiğimde sevgili Can Karayel Kardeşim Ağbi köprünün altındalar diye seslendi... Kertik tamam, ne yazık ki karanlığın içindeler ama bol artı pozlama ile kayıtlarını aldım. Çılgınca besleniyorlardı, artık yarın için daha iyi ışıkta diyerekten, sakarca da nasıl olsa kayıtlarımda var diyerek araca döndüm, eve devam... Arkadaşlarıma; sevgili Alp Akbostancı, Mustafa Özcan ve gğzellikleri anında görmemi sağlayan Can Karayel\'e çok teşekkürler..



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Köprü altı güzelliği
Kuş Türü
Fiyu
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
20.01.2026
Çekim Tarihi
20.01.2026 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - İstanbul

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   491. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   59 | Yorum Sayısı »   6 | Beğeni Sayısı »   7 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

Altunsu
Altunsu     |     11.02.2026 15:01:00
Ellerinize sağlık. Çok güzel kare.
Dakota
Dakota     |     22.04.2026 14:05:00
Lutfi Bey çok teşekkür ediyorum ilginize. Selamlar.
abem
abem     |     21.01.2026 14:31:00
Çok güzel,elinize sağlık.
Dakota
Dakota     |     21.01.2026 16:45:00
Mehmet Bey merhabalar. Çok teşekkür ediyorum. İyi dileklerimle selamlar.
alpiee67
alpiee67     |     20.01.2026 23:27:00
Yere yattım ama kalkmak eziyet oldu. Elinize sağlık hocam. Güzel kertik :)
Dakota
Dakota     |     21.01.2026 16:48:00
Alp bu gün şansımız dah da iyi idi... Suna da misafirimiz olarak yerini aldı aynı noktada. Bir ara aynı kadraja Suna ve Fiyu çifti karabaş martı ile girince hemen 30 metre Kuzeyde beslenen kadrolu Angıt da aynı karede olursa sanırım olmaz denen olacak, İstanbul ve Maltepe sahil park özel doğa alanı olarak deklare edilecek dedim içimden... Teşekkürler.
Beğeniler | 7
avcia || 21.01.2026 16:09:00
abem || 21.01.2026 14:31:00
Yusuf06 || 21.01.2026 08:37:00
cankarayel || 21.01.2026 01:10:00
sdag || 20.01.2026 23:58:00
vodo || 20.01.2026 23:47:00
alpiee67 || 20.01.2026 23:26:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT