Fevzi Ertekin hocam Fatsa Bolamanda İpekkuyruk gördüğünü söyleyince 5 dk içinde arabaya atlayıp hemen Fatsaya gittim. Ancak benim varmama 5 dk kala İpekkuyruklar gitmişti. Neyse ki üstümüzden 7 birey Kaşıkgaga geçti :) bu da benim için avuntu oldu.