Balıkesirdeydim ilk haberi geldiğinde, döndüğüm gün Fiyu çiftini kaydettim, Sakarcayı bulamadım ertesi gün, üzüldüm. Hava çok kötü bulamam dediğim dün akşamüstü, kırmızı tohumları yerken; bir anlık gelen yatay ışıkta müthiş karelerini yakaladıklarını öğrendim Arkadaşlarımın, kahroldum... Ve bu sabah erkenden önce Maltepe\'ye gidiş, yağmur altında Sakarca çifti kaydedildi... Sonrasında haydi ver elini Riva, Araziye girdiğimiz anda gördük Arkadaşlarımızı, hava kapalı yağmurluydu ama olsun güzeller güzeli oradaydı. Ağzında kırmızı meyvayla kaydedemesem de; hiç olmazsa kertik tamamlandı, çok mutlu oldum. Saatlerce altın yağmurcun aradık çamurlu arazide ama yoktu ...Ve fakat sonrasında ötücü kuğu , boz ördek... Belki daha da fazlası, uzaktanda olsa sanırım kayıtlarımda göreceğim. Ama yorgunluktan gözlerim kapanırken önceliğim bu hedef türü paylaşmak dedim... İyi geceler.