40 günlük bir aradan sonra yine karşılaştık...Bu kez çok uzaktan geçti.Ondan başka uçan olmadığı için tanımak kolay oldu...Rüzgar batıdan estiği için kıyıya paralel gitmektense açığa yöneldi...Fotoğraf kalitesi iyi olmasa da türün hatırına ve merak edenlere yardımcı olsun diye yüklüyorum...Kışı burada geçireceğinden eminiz artık...İzleyen ve yorumlayan arkadaşlara selamlarımla...