Serhat abi bu etkinliğin paylaşımını yaptığında \"Delta\" ifadesini görür görmez, gerisini okumadan, \"1-Murat Saltık\" diye ismimi yazmıştım. Gerisi teferruattı benim için.
\"Okulum\" dediğim Trakuş, yani bu aileyle birlikte vakit geçirmek her zaman çok keyifli olmuş ve her zaman bir şeyler katmıştır. Bu etkinlikte, uzun zamandır içinde gezemediğim Kızılırmak Deltası da odak noktasındaydı. Yani kaçırmak olmazdı. Bir gün önceden gelerek arazinin kokusunu almak, zaten sürekli irtibat halinde olduğum arkadaşlarımı, büyüklerimi görmek çok iyi geldi.
Pazar akşamı ayrılmak üzereyken vazgeçip geri dönmem üzerine Serhat abinin bana sarılması benim için en büyük ödül oldu. Baştan beri bunlar hep ön planda oldu gözümde. Evdeki küçük kuşlarıma döndüğümde ve sabah işe gelirken arkadaşlarımın sordukları \"Gezin nasıl geçti\" sorusuna ilk anlattığım da bu oldu. Sonra kalan kısımlardan bahsettim.
Bu yüklediğim fotoğraf \"2 Şubat Dünya Sulak Alanlar Günü\" etkinliği içinde düzenlenen fotoğraf yarışmasında değerli jüri üyeleri tarafından birincilik ödülüne layık görülmüştür. Her birine emekleri ve bizzat tanık olduğum gayretleri için teşekkür ederim.
Tüm kalbimle söylüyorum ki varlıklarından, hayatıma dahil olmalarından onur duyduğum, beni mutlu eden büyüklerim, kardeşlerim var Trakuşta. Çok sevdiğim Necipoğlu, Cevat abi, Vedat abi, Özden abi, Nizamettin Hoca, Onur kardeşime hoş sohbetleri ve güler yüzleri için teşekkür ederim. Birini söylerken diğerinin adını unutmuş gibi olmak istemem asla. Ama Ömer Necipoğlu abimi bir tık fazla sevebilirim. Çünkü ona baktığımda babamın yüzünü görürüm hep.
Trakuş ailesi çok yaşasın. Hep böyle güzel anılarla biten etkinliklerimiz olsun dilerim. Samsun\'da bizi çok güzel ağırlayan, organizasyonu kusursuz işleten dostlara, araziye varlığıyla değer katan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Bir sonrakinde tam kadro görüşmek dileğiyle.