Değerli Arkadaşım, çok teşekkürler. İyi ki haber vermişsiniz. Sayenizde günlerdir kuş fotoğraflama sevdalıları müthiş bir heves ve heyecanla bölgeyi ziyaret ettiler. Kendi adıma ilk gittiğimde çok uzaktan , çalıların arkasından gözlemleyerek bir kaç tanıma uygun fotoğrafını çekebildim. İkinci gidişimizde; Cuma günü sevgili Arkadaşımın yoğun isteği nedeniyle tekne kiralayarak adanın etrafında dört döndük, 4 saat ten fazla bölgede kaldık ve ne yazık ki göremedik, tamam gitti artık dedik. Ama kızılgerdanlı Batağan için dün İzmit\ e ve kıl kuyruk için Sapancaya gittiğimizde kaydedilen fotoğrafları görünce yerimizden zıpladık, şans... Gözleme ve bilgi paylaşımına devam lütfen. İyi dileklerimle selamlar.