FOTOĞRAFIN DİLİ OLMALI
İki sakarmeke sanki çamurcunun güzelliğini kıskanıyor bu da nereden çıktı der gibiler.
Çamucunun da pek umrunda değil sanki, o yoluna devam ediyor :)
Epey bir süre fotoğrafçılık üzerine mesai harcayınca fotoğrafın dili olmalı düşüncesiyle fotoğraflara bakıyorum. Ornito fotoğrafçılığı serüvenim çok uzun olmamakla beraber aslında çok önceden hedeflerim arasındaydı. Nihayet şimdi zaman ayırabiliyorum. Ornito fotoğrafçılığında fotoğrafın dili olmalı tanımına uygun görüntü almak zor. Şimdiye kadar bir çok görüntü kaydettim ama bu benim dili olan fotoğraf diyebileğim kayıtlarımdan biri oldu.
MOGAN GÖLÜ
SELAMLARIMLA...