Kızılırmak Deltasının en dost canlısıydı... Uzun Uzun bakıştık. o karnını doyurdu, ben de onu kare kare çektim. Bu fotoğrafla Dünya Sulak Alanlar Günü Fotoğraf Yarışma\'sına katıldım. İlk 20 arasına giremedim ancak üstatlarla aynı havayı solumak, onlarla aynı yarışmada yarışabilmek bile benim için yeterli oldu. Öğrendiklerim en büyük başarı oldu. Hepsine bir kez daha teşekkür ederim. Bir dahakine hedef ilk 20 :)