Kulu\'da Düden gölüne gittiğimde çevreyi tararken küçük flamingoyu görüp çektim. Teyit etmek ve konum paylaşmak için wa gruplarına gönderdim.
Bu esnada yoruldum ve alanda çiftçilerin göle attıkları traktör lastiklerinin üzerinde çay-s*gara yaparken, çimenlik alanda gördüm.
Alanda çayır incir ama yine de kayıt alayım diye fotoğraflarını aldım.
Evde hem ters ışık hem de netlik sorunu olunca Bir de kızıl gerdanlıya da benziyor deyip, tamamını sildim.
Ta ki Ebird ana sayfada Birol Beyin pasifik fotoğrafını görünce benimkine benziyor dedim ve geri dönüşüm kutusundan çıkarıp, kitap kaynak derken bulmuşum ama fark etmemişim.
Birol (Hatinoğlu) Beye teşekkürlerimle.
Selamlar, İyi seyirler.