Murat hocam, öncelikle yeni ekipmanınız hayırlı olsun inşallah çok güzel bir tercih yapmışsınız ben bataryanın çabuk bitmesi dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım birde 1 2 defa kamera kendini kitledi batarya çıkartmak durumunda kaldım. Önemli olan ne istediğimizi bilmek ve güneşle doğru orantılı bir açıdan hedefimizi sabırla beklemektir bunun dışında Manuel modda yine ışıkla doğru orantılı iso değerleri aşırıya kaçmayacak şekilde olabildiğince yüksek enstantane ayarlarında çekim yapıldığında Allah\ ın dirayeti ile fevkalade sonuçlar alınmaktadır. İlginize çok teşekkürler ediyorum.
Selamlar