Kuş fotoğrafçılığı hayatımda en zorlandığım kuş türü oldu. Alana üç dört gün gittim ve bulamadım. Burdan ayrılıp Mersin ve Antalya da gözlem yaptım. Havaların yağışlı ve soğuk olmasından dolayı fazla kuş yoktu. Kuşun gittiğini düşünerek Trabzona geri dönecektim. Kuş tekrar görülünce soluğu Osmaniyede aldım ve mutlu sona ulaştım. Selahattin Menteş hocama ve eşi Fatma hanıma sonsuz teşekkürler. Kuşu çekenleri de kutluyorum. İnşallah her giden bulur ve çeker selam ve sevgilerimle iyi seyirler