Dün sevgili Canbulat Aydın\'ın sesini kaydedip görüntüsünü alamadığı kuşa Ali Çobanoğlu abim bakmaya gitmişti ben de arkasından alana gittim. Ali abi zaten kuşu bulmuş sesini kaydetmiş ama görüntüsünü alamamıştı. 2 saat sesini duyup karmakarışık bir ağaçta fotoğrafını çekmeye uğraştık. Sonuçta 3-5 kare alabildim ve en iyisi de bu. Fotoğraf kalitesi kötü ama tür kalitesi üst seviye olduğu için burada paylaştım. Sevgiler selamlar.