Birkaç gün önce güneş battıktan sonra ilk kez görmüştüm. İki gündür görürüm ümidiyle alanı taradım kısmet bugüneymiş. Yarım saat hem fotoğrafladım hem muhabbet ettik.Diğer kuşları aramayı bıraktım:) Çok sabırlı bir şekilde poz verdi. Kendisine bol bol teşekkür ederek günü batırdım...
İyi seyirler...