Teşekkür ederim Levent Abi. Ben makineyi manuel (M) modda kullanıyorum abi. Diyafram, enstantane ve pozlama benim kontrolümde; ISO ise otomatikte abi. Krop makine kullandığım için isoya 3200 üst sınır koydum. Full frame kullansam herhalde 6400 yapardım üst sınırı. Lens f11 olduğu için enstantaneyi fazla yükseltemedim. Ama saniyede 15 kare hızda çekim yapınca ve kuş da pek hızlı uçmayan bir tür olunca 1/1250sn yetti bu karede abi. Bir de ben elektronik perde (deklanşör) ile çekim yapıyorum ve bu da net kare elde etmeye önemli katkı sağlıyor abi. Mekanik deklanşörde titreme çok oluyor. Şu an sadece EF100-400 L IS II lensi kullanıyorum ve uçarda genelde en az 1/2500 sn kullanıyorum. Işık azalırsa 1/1600sn\ ye kadar düşüyorum. Selamlar abi.