Uzun süredir gitmediğim Riva\'yı ziyaret ettim Arkadaşımla. Yüzlerce tarif olarak yeterli değil; binlerce inşaat... Bölgenin doğal yapısı tümüyle yok edilmekte. Çok üzüldüm... Netice de kuşlar da artık uğramıyorlar... Tek tük küçükleri görebildik ve alt çayır bölgesindeki çalılıklarda bu güzelliğin kendisini fotoğraflamamıza izin vermesi günü kurtardı...
Saygılarımla.