Öncelikle emeğinize sağlık.
İhtiyaçtan fazla yapılan sharpness ve denoise işlemleri fotoğrafın seyir zevkini ne yazık ki bozmuş.
Sahada kazandığınızı masada kaybetmişsiniz.
Bu minicik kuşun uçar fotoğrafı için yeteri kadar netlik varmış zaten.
Naçizane fikrim bu işlemler bir tık daha az yapılabilirmiş.
Selamlar...